Signaturmin


Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, Johanna, du och dina miner! Du är sååå söt! :D Haha, jag ser för jävlig ut på alla bilder som folk tar på mig, speciellt när jag inte är beredd. Tänker alltid: "Hjälp! Är der verkligen sådär jag ser ut ... ?!" Men jag antar att man inte ska haka upp sig på det för mycket. Livet blir så mycket jobbigare då! Hihi! :)



Hm, jag vet faktiskt inte vad jag har för signaturmin. Med tanke på att jag undviker kameror så gott det går (hehehehehehe), så har jag nog inte svaret på den frågan! (a)



Hihi, du och Vincent har jag alltid tyckt är lika! :) Och nu är det ju så, att fröken Karlsson inte kommer undan! Jag ska nämligen ha ett litet porträttfoto på dig, min vän! :) Självklart kan du få ett fult litet fotopapper med lilla mig också om du så vill! ;) <33



Sv: Hihihoho, det visste jag redan skruttis! ;D <3

2010-10-13 @ 20:39:21
URL: http://madelenesterner.blogg.se/
Postat av: Denisee

Jag har nog lite olika signaturminer, eller jag vet att jag har det. Mamma har kommenterat hur jag blir annorlunda så fort jag är beredd på att ett foto ska tas. Ler t ex typ aldrig så att tänderna syns om jag ser en kamera :P Det blir något särskilt med munnen som jag gör har jag för mig. Jag ska titta igenom mina bilder och kolla efter de vanligaste minerna jag gör och uppdatera på min blogg i helgen också!



Haha, kul tema annars :)

2010-10-15 @ 00:26:28
URL: http://grubbelbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nattpoesi

RSS 2.0