Våren har lämnat dig


Kommentarer
Postat av: Madelene

SV: Åååh, tack sötbollen min! :D Det låter som en bra plan! Jag hjälper dig mer än gärna med peppning, hihi! Du kommer fixa det bara du bestämmer dig och känner att du går in för det! :D Tro mig, jag kommer pusha dig tills du har körkortet i hand! :D



Hahaha, vad roligt att höra, för jag kan inte heller hålla mig för skratt varenda gång jag får syn på barnmatburken i köket ... XD Haha, naw, det ska jag hälsa henne! :D Åååh, det låter helt underbart! Blir lite avundsjuk faktiskt ... (a) Åh, vad gulligt med påskägget! Såklart du är speciell, gumman! :* Åhå, du kommer inte undan! Jag vill veta vad det stod på den där lilla lappeli-lappen ... :o (a) ;D Hihi, vänta dig en rejäl utfrågning nästa gång jag ertappar dig på MSN! ;)



Jag kan ju även berätta att mina pengar på mobilen är totalt kaputt, helt slut för tillfället! Hade tänkt att sms:a mitt lilla saknade päronskrutt idag, men saldot sa ifrån ... -.- Saknar dig hur som helst! Vi får se till att ses snart! :* Hoppas du får en fin, fin valborg, så hoppas jag att vi stöter på varandra på MSN i helgen! :)

Pusspusspuss! <3

2011-04-29 @ 23:13:11
URL: http://madelenesterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nattpoesi

RSS 2.0