,


Kommentarer
Postat av: Lisa A

Se bara senaste inlägget på min blogg... Ens egna blogg är alltid rätt forum för att skriva av sig. Hur ska vi annars överleva? Att skriva en dagbok man gömmer under madrassen ger liksom inget. Att veta att någon läser även om de inte skriver något, det är vad som hjälper mig.



We can beat this!

2011-12-14 @ 13:10:10
URL: http://841023.se/blogg
Postat av: Madelene

Gumman! Åh, jag känner igen känslan att kroppen och hjärna inte vill samarbeta, och vet att det är SKITJOBBIGT! :( Jag känner mig helt döende just nu med allt i skolan och press ang. framtiden osv. Jullovet känns plötsligt mer frestande än någonsin!



Jag finns alltid här för dig, Johanna! Du är mitt underbara, kreativa, omtänksamma, underhållande, mysiga, lilla skrutt som jag inte tänker låta någon trampa på! Säg till om du vill prata, det är bara att slå en pling eller sms:a! Att må allmänt dåligt utan orsak är inte något man ska behöva utsättas för! Försök att blicka framåt och på de ljusa sakerna i vardagen! Snart är det jul och du ska upp till underbara Sundsvall och fira jul & nyår, vara bland de du älskar, vila, ha kul och bara ladda batterierna! Vårterminen kommer gå jättesnabbt, och sedan är det dags att ta itu med livet!



Oavsett vad vi kommer göra är jag säker på att det kommer kännas bättre än vad det gör just nu ... Tänk att själv kunna välja vilken utbildning/kurs/vilket jobb du vill ha! Välja var du ska bo! Det kanske inte blir det mest glamourösa till en början, men då vet du i alla fall vad du strävar mot och försöker nå! Och allt slit kommer vara värt det! :)



Jag tror det är lätt att känna sig vilsen just nu när det är mycket med skolan och man inte känner att man får tillräckligt tid att ta hand om sig själv. Vi får tänka framåt och fokusera på det som gör oss glada! Denna obehagliga känsla kommer att försvinna, tro mig!



Jag håller med Lisa, detta är verkligen rätt ställe att skriva av sig på! Det är din blogg - du gör och skriver precis vad du vill! Dina villkor, remember? :)



Du klarar det här, jag vet det! Du är stark! :* Hör av dig om du vill prata! Jag finns alltid här! STYRKEKRAMAR! Puss, puss, puss! <33

2011-12-14 @ 13:43:15
URL: http://madelenesterner.blogg.se/
Postat av: Sania

Jag vet inte om "krya på dig" är det bästa att säga, men jag hoppas att det går över snart! Låt dig gråta bort det om du kan, det brukar ju kännas bättre då.



Krya på dig! peppkram

2011-12-15 @ 08:52:13
URL: http://sania.blogg.se/
Postat av: Sania

Varför flyr du bara inte hit då? Det kanske skulle göra dig gott!



Tack! :) Det är min tunika du menar, antar jag ^^

2011-12-15 @ 11:43:27
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nattpoesi

RSS 2.0