How he came to life one day!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Sv: (Jag antar att det var du som kommenterade mitt lilla inlägg "Snööö") ;) Men endå ... Vi kan väl åtminstone komma fram till första advent innan vi får snö ... ? (a) Nu ligger allting ju bara som slask på marken, och där är väl inte roligt? Vi vill väl ändå ha kvar snön på marken om den nu ska komma! ;)



Åååååhh, The Holidaaaay! Johanna, vi måste ha våran hunk-kväll à la Madelene och Johanna snart! MUST! LJUS! CHOKLAD! JUDE LAW!! GE OSS NU! :D Vi får se till att planera in det på lovet tycker jag! :) Puss på dig, skrutt! <333

2010-10-22 @ 23:02:21
URL: http://madelenesterner.blogg.se/
Postat av: Emma K

Jäklar vad snö ni fick i Vingåker! :o <3

2010-10-22 @ 23:27:59
URL: http://emmakarlssson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Sv: Haha, du anar inte vilken sång jag hade på hjärnan när jag vaknade i morse ... (a) Haha, jag har hoppat omkring och sjungt "Jaaaag drömmer om en juuuuul hemmaaaa! La la la la la la la laaaa!". Jag antar att du smittat mig din knas! :D <3



Hahaha, men Jude-Law-tapeter låter väl inte så dumt ... ? ;) (a) Fast jag antar att man skulle hamna i någon slags koma när man kom in i rummet isåfall, så det kanske inte är någon jättebra idé endå! Nej, vi får nog hålla oss till traditionen, och ta en härlig hunk-afton med The Holiday! ;D



Puss, puss mitt Päronskrutt! <333

2010-10-23 @ 14:16:23
URL: http://madelenesterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nattpoesi

RSS 2.0