Juli 16 2011


Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, hördu skruttis, jag skulle ju precis skriva en liknande kommentar som jag nyss såg att jag hade fått! Haha! (a) :D Ååååh, jag saknar dig så in i Noooooorden, och har redan skrivit JOHANNA! <3 på fredag (22/7 - inga missförstånd får det bli!)! Det låter jättesupermegabra med fredag! :D Dessutom så är det ju perfekt, då jag nyligen laddade mitt busskort! Hihi! :D Åh, jag längtar redan!



Du får ta och krya på dig nu gummsan, och slit inte ut dig för mycket på jobbet! Vi får höras snart, snart, snart på MSN och prata! Och förlåt för sist, när jag försvann så hastigt. Emelie och Lena stod utanför med bilen och tutade för att jag skulle skynda mig ... Jag är ju så bra på att passa tider, det vet vi ju alla ... ;)



Nu ska jag gå och lägga mig, klockan är alldeles för mycket (även om det råkar vara sommarlov så kan det ju vara bra att inte vrida allt för mycket på dygnen ... Hehehe!). Men du! Vi får höras jättesnart! MSN, sms nästa! :) God natt! Saknar dig! Pusspusspuss! <3333

2011-07-17 @ 01:45:59
URL: http://madelenesterner.blogg.se/
Postat av: Madelene

Åh, det låter helt superduper! :D Som sagt: MSN så fort som möjligt! Jag kan sms:a dig imorgon så kan vi prata lite mer och sådant! Just nu behöver jag nog gå och lägga mig ... Jag kom nyss hem från bion och den sista HP-filmen. Låt mig säga att jag har gråtit så att det räcker hela året ut ... (a) Detaljer och sådant kanske vore lite roligare att höra på annat vis än i ett tråkigt kommentarsfält, så det tar vi en annan gång! (a) ;) Vi hörs imorgon, skruttis! God natt! :* <333

2011-07-17 @ 23:35:30
URL: http://madelenesterner.blogg.se/
Postat av: amanda

du skriver så klokt vännen min! saknar dig massa ju och vet du, när man som ja inte har något jobb, men typ alla ens vänner har det så blir det inte mycket roliga sommaraktiviteter här heller...:/ det mesta får man göra själv, och vad är det för glädje med det? Jag lägger manken till för att hitta folk som är lediga som vill göra saker med mig...det tar också kraft..:/ längtar tills du blir "off duty" så vi kan ses! puss

2011-07-18 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nattpoesi

RSS 2.0