Darth Vader


Kommentarer
Postat av: catarina

sv. haha va roligt att du uppskattar mina tips :) blir alldeles smickrad, tack! :D

2011-05-14 @ 15:32:24
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Madelene

SV: Njea, franskan gick sådär! :/ Jag hoppas att det räcker för ett G, men att det inte påverkar mitt VG i slutbetyget! (a) Ang. bikinin: Snacka om kap! :D Jag köpte en ny förra helgen för strax under 300-lappen på Stadium ... Dock kändes den värd pengarna då jag hade letat i hela universum efter en som såg bra ut OCH som satt bra på! :)



Du ska verkligen vara nöjd över din kropp! :D Äsch, det är inte så noga! Du är jättefin som du är! :D



Ang. designen: Åh, tack gumman! :D Jaadå, det klart jag kan ordna! Det låter super! Säg bara till när du vill att jag fixar det! :) Pusssar! <33333

2011-05-14 @ 18:44:40
URL: http://madelenesterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nattpoesi

RSS 2.0