Fuck yeah, skönhetsdebatt!


Kommentarer
Postat av: Lisa Aruhsell

Dear god, jag trodde helt seriöst inte att någon skulle vilja ha den - fan vad kul! Jag skickar mer än gärna iväg den till dig!! Då har jag inte bokstavligt kastat pengar i papperskorgen utan jag gör någon glad med! :D

Du gör faktiskt min kväll :D



Kommer du skriva något om din skolarbete? Det vore både roligt och intressant att läsa en sammanfattning :)

2011-09-11 @ 00:40:32
URL: http://841023.se/blogg
Postat av: Sania

sv: Jag undrade just vad tusan som hänt med gurkan, och hela tiden satt du med svaret! Damn!

2011-09-11 @ 12:39:04
URL: http://sania.blogg.se/
Postat av: Madelene

Svar: Eller hur?! Jag håller definitivt med! :D



HIhihoho, du är så rar! Vi får ses på MSN någon dag så får du skicka över lite random snygga och inspirerande weheartit-bilder! (a) :D Åh, visserligen är jag inte så jätteförtjust i morotskaka, men vem vet, du kanske kan få mig? ;) En fika dejt låter helt perfekt! Säg vilka dagar du kan, så spikar vi ihop något! :D



Förresten! Tack för det bruna nagellacket! Jag kommer inte ihåg om jag fick det i goodiebagen eller när jag var hos dig senast, men jag kommer i alla fall ihåg att jag fick det av dig! (a) Jag testade det ikväll och jag älskar det! Det ser så mysigt och höstigt ut! Typ en väldigt jordnära färg! Haha, nu försöker jag låta sådär estetisk igen! (a) ;) TACK i alla fall! Det är super! :D <33

2011-09-11 @ 19:40:57
URL: http://madelenesterner.blogg.se/
Postat av: Lisa Aruhsell

Ja, eller hur? Telefoner brukar få för sig knäppa saker efter man använt dem några veckor, men det vänjer man ganska snabbt av dem med. :S



Alla produkter som är torra kan du överlåta till någon annan och dela med andra. Ögonskuggor, puder, rouge, glitter, strasstenar, puderfoundations. Du kan även dela med dig av kladdiga produkter du inte haft fingrarna i eller som är i en sluten förpackning - tex foundations med pump.



Jag är faktiskt ganska glad att jag la ut det på bloggen! Jag vet inte varför jag inte tänkt på det tidigare, kanske för att jag inte hade lika många läsare innan jag faktiskt la ned lite energi på detta roliga nöje!



Varför blir du allergisk? Huden tycker ju inte om förändringar, det är ganska märkligt att du reagerar efter ett tag :S Det kan inte vara så att det finns ett samband mellan penseltvätt/svampbyte och allergisk reaktion? I min hjärna har något gått fel, alla syntetpenslar jag har (som jag har till klet, vill säga) tvättar jag varje gång jag använt dem. Det känns ju så mycket bättre med en fräsh pensel! :D Förut tvättade jag dem typ en gång varannan månad........



Det låter superbra! Det ska bli spännande att läsa - jag ser verkligen fram emot det!

2011-09-11 @ 19:55:11
URL: http://841023.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nattpoesi

RSS 2.0