13 September


Kommentarer
Postat av: Lisa Aruhsell

Du har inte bara en liten släng av PMS då? Jag får riktigt läskig pms ibland, sådär så att jag känner att jag är så värdelös att jag lika gärna kan avsluta mitt liv. Jag får impulser att göra det med, och gråter för verkligen ingenting. Jag äter dock en vätskedrivande tablett mot detta som fungerar ganska bra :)



Jag hoppas hur som haver att dina känslor, oavsett vad de beror på, går över och att du hittar tillbaka till dig själv - låt det bara ta den tid det tar. Stressar man, försvinner de inte helt.



Jag blir alldeles tårögd av att du blev så glad! Jag är hemskt glad att det kom fram just idag och att jag faktiskt kunde göra lite nytta (förutom själva produkten, alltså!)!



Ta hand om dig, så hörs vi på bloggen när du är redo :) Kram!

2011-09-13 @ 20:16:51
URL: http://841023.se/blogg
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Sköt om dig fina du!

2011-09-14 @ 21:02:46
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nattpoesi

RSS 2.0