Tävling


Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh, allt låter ju som jättebra priser! :) Dock vann ju jag sist, så jag tänker inte försöka sno chansen från de andra läsarna! Men jag kan ju säga att goodiebagen var riktigt grym! För att inte snacka om den jag fick i julklapp/födelsedagspresent i torsdags! Goodiebags är liksom din grej, Johanna! :D



Fast en tavla skulle å andra sidan inte heller sitta så fel! Och en fika med fröken Nattpoesi är ju faktiskt ingenting man vill missa eller bör tacka nej till ... ;) :D



Det blir nog jättebra oavsett vad du väljer! :* Ha det så bra uppe i Sundsvall nu, och för hundrasjuttionde gången: Kör försiktigt! ;) <3

2012-02-18 @ 22:48:08
URL: http://madelenesterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nattpoesi

RSS 2.0